❤❤❤ جوون بارجینی ❤❤❤

نوشته های یک جوون

❤❤❤ جوون بارجینی ❤❤❤

نوشته های یک جوون

❤❤❤ جوون بارجینی ❤❤❤

می نویسم برای محله‌ام بارجین، برای شهرم میبد، برای استانم یزد و برای وطن عزیزتر از جانم ایـــــــــــــــــران.
و می نویسم برای ❤❤دلـــم❤❤

طبقه بندی موضوعی

بهترین و کلفت ترین پارتی!!

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

امروز میخوام خاطره ای رو از یکی از دوستانم که برای رفتن به سربازی به مشکل برخورده بود و یه پارتی کلفت جلو کرده بود رو براتون بگم.

اگه میخواین بفهمین که او چی کار کرده و چه کسی رو پارتی کرده، تا مشکلش حل بشه، ادامه رو بخونید.

قرار بود بره آموزشی برای خدمت سربازی. هنوز تاریخ و محل اعزامش دقیق معلوم نشده بود.

رفته بود و به چندجا رو انداخته بود تا هر جوری هست آموزشی سربازیش رو بندازند یه جایی تو استان خودشون. دوست نمی داشت که از استان خارج بشه و فکر کنم طاقت دوری خانواده و ... رو نداشت.

****

بهم گفت: دیدم که نمیشه تو منطقه خودمون بیفتم و اگه بخوام باید دست به دامن کسی بشم و به قول معروف یه پارتی گردن کلفت باید پیش کنم تا کارم راه بیفته.
 اما من اهل اینجور کارا نبودم. یه کار دیگه ای کردم ...

دفترچه ام رو بردم و گذاشتم لای قرآن. گفتم خدایا خودت پارتی من بشو و هرجا که صلاحه بندازم آموزشی.

چند تا از دوستانم بهم گفتن اگه میخوای بیفتی همین دور و برا، ما آدم با نفوذ سراغ داریم ها. اگه میخوای بریم بهشون یه رویی بندازیم. منم بهشون گفتم که غمتون نباشه من یه پارتی پیش کردم که رد خور نداره.

****

تاریخ و محل اعزامش اومد.

اون سال برای اولین بار یکی از ارگانهای نظامی توی مرکز استان برای اولین بار داشت دوره آموزشی قبل از خدمت سربازی رو میذاشت. دوستم هم افتاد اونجا.

واسمون تعریف می کرد: چون اولین سالی بود که این ارگان داشت توی استان دوره آموزشی برگزار می کرد و ما هم سربازان اولین دوره بودیم، حسابی هوامون رو داشتن و زیاد بهمون سخت نمی گذشت. چند هفته اول که بخور و بخواب بود تقریبا.

چون چند روز یکبار یکی از مسئولین رده بالای اون ارگان میومد واسه بازدید و همه می رفتن استقبالش و تقریبا دست از سر سربازا می کشیدن.

خلاصه دوره آموزشی که این دوستم گذروند خیلی خیلی راحت تر از اونی بود که از باقی بچه هایی که قبلا به آموزشی رفته بودن.

راستی اینو هم بگم؛ این دوستم مدت کمی خدمت کرد و توی خدمت یه مشکلی واسش پیش اومد و به خاطر اون تونست معاف از سربازی بشه. :)

خداییش پارتی بهتر از این گیر میومد؟؟؟

باور کنیم خدایی در همین نزدیکی هست...

  • جوون بارجینی

خدا

خدمت سربازی

قرآن

پارتی بازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">