❤❤❤ جوون بارجینی ❤❤❤

نوشته های یک جوون

❤❤❤ جوون بارجینی ❤❤❤

نوشته های یک جوون

❤❤❤ جوون بارجینی ❤❤❤

می نویسم برای محله‌ام بارجین، برای شهرم میبد، برای استانم یزد و برای وطن عزیزتر از جانم ایـــــــــــــــــران.
و می نویسم برای ❤❤دلـــم❤❤

طبقه بندی موضوعی

چند جوک...

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ

. به نظر شما نام رییس جمهور بعدی مصر پس از مبارک و مرسی چیست؟
1ـ قربانت
2ـ تشکر
3ـ نوکرتم داداش
4ـ آقا حال دادی
5ـ دستت درد نکنه
6ـ خواهش میکنم
7ـ خسته نباشی
8ـ یه دقه اومدیم خودتو ببینیم همش تو اشپزخونه ای!!!!

بقیه در ادامه مطلب......

سوالاتی که حرص آدمو درمیاره

1- از حموم اومدی حوله دورته ، میپرسن : حموم بودی ؟
 نه حوله پیچیدم دورم برم مکه لبیک بگم.....





 2- صبح از خواب بیدار شدی ، میپرسن : بیدار شدی ؟!
نه مشکل روحی دارم توخواب راه میرم....





3-دارم تاریخ انقضای روی تن ماهی رونگاه میکنم ، فروشنده میگه : داری تاریخ انقضاشو میبینی ؟!
گفتم نه میخوام ببینم تولد ماهیه کیه واسش اکواریوم بخرم....




4-یارو معتاده کنارخیابون نشسته کله اش چسبیده کف اسفالت ، دوستم میگه معتاده ؟!
میگم نه ژیمناستیک کاره داره انعطاف بدنیشو به رخ ملت میکشه....




5-به رفیقم میگم تب کردم... ! میگه : مریض شدی ؟!!!
میگم نه دمای بدنمو بردم بالا ببینم فنش کارمیکنه یا نه
 


۶- صف نونوایی بودم یارو اومد، گفت: ببخشید صفه؟ منم گفتم: نه دیوار دفاعی بستیم شاطر میخواد کاشته بزن

  • جوون بارجینی

جوک

خنده

لطیفه

نظرات  (۲)

خخخخخخخخخخ
باحال بودن:)
پاسخ:
ممنون
  • رفیعه رجعتی
  • خخخخخخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">